وضعیت میزبانی کره ای ها

 

نگرانی خوش خبر از وضعیت میزبانی کره ای ها


امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی از وضعیت میزبانی کره ای ها در بازی های آسیایی اینچئون ابراز نگرانی کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، امیر خوش خبر در این باره گفت: تا الان تنها یک جلسه تمرین برگزار کردیم و آن هم در یک ساعت نامناسب و در محلی غیر از سالن مسابقات برگزار شد. همچنین در ساختمانی 28 طبقه ای در دهکده این بازی ها مستقر شده ایم که تنها یک آسانسور دارد و وقتی بازیکنان بخواهند برای تمرین یا مسابقه از ساختمان محل اسکان خارج شوند باید حدود یک ساعت منتظر شویم تا همه بازیکنان و کادر نوبت به نوبت به لابی برسند.

وی نداشتن تلویزیون و اینترنت را از دیگر مشکلات بازیکنان دانست و گفت: بازیکنان واقعا هیچ سرگرمی ای ندارند و از زمان ورود تیم ملی والیبال ایران به اینچئون تنها یک نوبت تمرین داشته ایم چون سالن تمرین به تعداد مورد نیاز وجود ندارد.

سرپرست تیم ملی والیبال تاکید کرد: با تمام این مشکلات بازیکنان از نظر روحی و روانی در وضعیت خوبی قرار دارند و آماده آغاز مسابقات هستند. بازیکنان ما حرفه هستند و می دانند تحت هر شرایطی باید خود را برای مسابقه آماده کنند.

تیم ملی والیبال ایران با تیم های هند، هنگ کنگ و مالدیو در گروه سوم مسابقات والیبال بازی های آسیایی همگروه است و فردا در نخستین مسابقه خود به مصاف هنگ کنگ می رود.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 2 / 7 / 1393 ا 20:21 نويسنده : نیوشا ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.